sobota, 19 stycznia 2008

Głosowanie na Bloga Roku!

Za nim o kolejnych podróżach, krótko o onetowej walce:)
O co chodzi??? Bloga zgłosiłam do konkursu, bo coś trzeba robić.
Aktualnie trwa drugi etap konkursu czyli głosowanie SMSami.

Na numer 71222 należy wysłać smsa o treści D00059, oczywiście chcąć głosować na bloga Sikorka
(można głosować na innych of course, ale najlepiej nie na tych co są wyżej w rankingu;) )
Do następnego etapu przechodzi 25 blogów, a 10 jest ocenianych przez kapitułę.
1,22 zł zostaje przekazane na cel charytatywny.

Tyle statystyk, pozostaje mi motywować do głosowania, np. z powodu tego, żeby o gabinecie Agi i Marcina dowiedziało się jak najwiecej osób, żeby każdy wiedział gdzie jest Wieśkonzin Dells, no i żeby biedne dzieci dostały mnóstwo pieniędzy:)

Tu jest ranking , którym się bardziej emocjonuję niż skokami Małysza, bo wiadomo jak jest;)

http://www.blogroku.pl/kategoria_glosuj.html?catId=22

No nic pozostaje mi marketingowo podejść do sprawy, bo niestety nawet mama może wysłać tylko jednego smsa:)

English (beside the fact that you can't vote)

I signed up for"The Blog of the Year" contest.
"You gotta do what you gotta do;)"
You vote by sending short messages from your cell. I don't think they except any international ones, so you can just keep your fingers crossed, it should do it.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej, zagłosowałam na Twój blog - wyślesz smska na mój? W ...
... innej kategorii, więc nie walczymy ze sobą. :) A00548 to ja.

Sikorka pisze...

no ba:)pewno